قلم بیصدا

شکر خدا را که در پناه حسینم

قلم بیصدا

شکر خدا را که در پناه حسینم

جانان حیدر

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ق.ظ

 بی من مرو با من بمان جانان حیدر / من دوستت دارم بدان ریحان حیدر


حالا نشستی خیره هستی چشم بر من / قدری بکاه از داغی چشمان حیدر


از انزوای نیمه شب ها خوب خواندی / رحمی بکن بر حالت گریان حیدر


نه سال پیش هنگام وصلت بود گفتی / دل داده ام بر عشق چون توفان حیدر

آهسته آهسته به زیر لب سرودی / جانان زهرایی علی! قربان حیدر


ایام خوبی بود وقت بودن تو / وقت وداع شد سر شده دوران حیدر


این التهاب روی بازویت نشانی ست / بر غیرتم خطی زدی! بطلان حیدر


کوتاهی از من بوده بانو " در " چه کارست؟ / عذرم پذیر و بگذر از عصیان حیدر


فقدان همدم درد بی درمان دنیاست/ افلا میگریند بر هجران حیدر


این اشک هایم بیت های فصل درد است/ جز اشک بیتی نیست در دیوان حیدر


انگار قصد رفتنت این بار جدی ست / آغاز هجران تو شد پایان حیدر


تا که تو بودی خانه ام پر بود از عشق / لختی بمان حالا مرو سامان حیدر


امشب شب آخر شده آهسته تر رو / یک لحظه افزون تر بمان مهمان حیدر


فاطمیه دوم

8 اسفند 95

#امیرحسین_ملاحسین_آقا

#فاطمیه

#حضرت_زهرا

#غزل

#شعر_آئینی

#شعر_آیینی

  • امیرحسین ملاحسین آقا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی